Salesdubler - це хороший сервіс для роботи з партнерськими програмами для тих хто може успішно залучати український трафік, тобто Вам необхідно буде для заробітку залучати на партнерські сайти користувачів інтернет з України.
Чим гарний Salesdubler? В першу чергу своєю лояльністю до веб-майстрів. Це один з небагатьох сервісів, що дозволяють розміщувати партнерські посилання де завгодно, тобто для роботи з Salesdubler Вам немає необхідності мати власний сайт або блог, на відміну від інших CPA, де потрібно домен другого рівня і відвідуваність від 200-500 відвідувачів на добу. При співпраці з Salesdubler Ви можете розміщувати посилання, наприклад, на форумах, звісно, якщо обраний оферт цього не забороняє. Далі розглянемо покроково як працювати на Salesdubler.
Для роботи з Salesdubler необхідно зайти на сайт і зареєструватися.
Потім вибрати зі списку пропонованих кампаній ту, з якою бажаєте працювати, для цього перейдіть на вкладку «Партнерські програми» в підменю «оффери» або «Мобільні оффери».
Перед вами відкриється сторінка з переліком офферів. Їх можна подивитися всі або скористатися сортуванням за категоріями і пошуком в верхньому лівому кутку сторінки.
Отже ми бачимо на сторінці пропозицій таблицю. Давайте розглянемо її детальніше зліва на право:
Чим гарний Salesdubler? В першу чергу своєю лояльністю до веб-майстрів. Це один з небагатьох сервісів, що дозволяють розміщувати партнерські посилання де завгодно, тобто для роботи з Salesdubler Вам немає необхідності мати власний сайт або блог, на відміну від інших CPA, де потрібно домен другого рівня і відвідуваність від 200-500 відвідувачів на добу. При співпраці з Salesdubler Ви можете розміщувати посилання, наприклад, на форумах, звісно, якщо обраний оферт цього не забороняє. Далі розглянемо покроково як працювати на Salesdubler.
Для роботи з Salesdubler необхідно зайти на сайт і зареєструватися.
Потім вибрати зі списку пропонованих кампаній ту, з якою бажаєте працювати, для цього перейдіть на вкладку «Партнерські програми» в підменю «оффери» або «Мобільні оффери».
Перед вами відкриється сторінка з переліком офферів. Їх можна подивитися всі або скористатися сортуванням за категоріями і пошуком в верхньому лівому кутку сторінки.
Отже ми бачимо на сторінці пропозицій таблицю. Давайте розглянемо її детальніше зліва на право:
- перший стовпець «Кампанія» - перелік кампаній, за якими можлива співпраця;
- другий стовпець «оффери» - це дії, за виконання яких злійснюють виплати;
- третій стовпець «Виплати» - розмір виплат за виконані дії приведених відвідувачів;
- четвертий стовпець «eCPC» - середня ціна за клік, тобто скільки становить середній заробіток по офферу за кожен унікальний перехід по партнерському посиланню, більше eCPC - значить більший заробіток;
- в п'ятому стовпці позначений другий важливий показник ефективності «CR» - CR показує відсоток конввертаціі, тобто %-ва кількість виконаних платних дій від усіх переходів по партнерському посиланню. Наприклад, скоєно за посиланням 100 переходів і виконано 2 дії, за які проводиться оплата (купівля, реєстрація, установка програми ...), в цьому випадку CR буде 2%;
- наступний стовпець "% підтвердження" - показує який відсоток дій, які підлягають оплаті, дійсно буде оплачений. Наприклад: користувач зайшов на сайт і зробив покупку, але потім від товару відмовився, або пройшов реєстрацію, але ввів невірні дані;
- в стовпці "Регіон" зазначено, з яких регіонів можна залучати користувачів, тобто будуть оплачені дії користувачів тільки з зазначених регіонів;
- передостанній стовпець "Категорія" до якої належить цей оффер, представлена для зручності користувачів, якщо ми переглядаємо оффери і нас приваблює певна категорія, то можна скористатися сортуванням по цій категорії в лівому верхньому кутку екрану, про що згадувалося вище;
- вибравши цікавий оффер натискаємо на кнопку "Деталі", розташовану в останньому стовпці для ознайомлення з ним і подальшого підключення, про що поговоримо в наступній статті.
Якщо є запитання, пишіть в коментарях до цієї статті.
Немає коментарів:
Дописати коментар